Äggjakt och avslutning!!!!

 
 
 
 
 
Igår va det äntligen dax för äggjakten jag, Alex och Patricia tog oss en runda i det fina soliga vädret igår för att leta ägg som va utlagda runt hela stan vi finkamma ett par ställen men tyvärr ingen lycka att hitta ett ända ägg sååå besviken jag blev :D Men vi fick en fin promenad på en timme iaf så alltid nått!!!!
 
 
Sen  bara det hem för att omgruppera och hämta upp smörgåstårtan och bubblorna vi skulle ha med oss till avslutningen på Aleris helt otroligt att det redan har gått två månader sedan vi började....
Kändes jätte tråkigt verkligen att veta att det va sista dagen och att from nästa vecka inte träffas på våra tisdagar och torsdagar längre... 
Väl där blev det träning, sista samtalet med sjukgymnasterna och för att den sista timmen sätta oss alla tillsammans för att äta o njuta och prata.
 
För mig va det jätte svårt att prata hur det varit för mig under denna tiden och vad det gjort för mig för jag fick verkligen bita mig i läppen för att inte tårarna skulle komma kände hur dom brände bakom ögonlocken och rösten den va så nära att spräckas....
 
Jag kommer sakna ALLA fina människor jag träffat och lärt känna under denna tiden, veckorna kommer inte bli dom samma nu när jag vet att vi inte kommer ses som innan.... Alla sjukgymnaster har vart grymma hade mer än gärna gjort 3 månader till tsm med detta härliga gäng som vi faktiskt blev....
 
 
Hoppas innerligt att vi kommer ses snart igen <3
 
Nu är det upp till oss att bevisa allt vi lärt oss och köra på egen hand vi har fått kunskapen och vi har fått många tips o ideer på många övningar både på boll, mattan, gummiband samt i maksiner.
 
Så nu gäller det bara att planera in och verkligen lyssna av kroppen för mig kommer som sagt detta att bli en utmaning att INTE göra för mycket, utan att tänka syftet varför gör jag detta osv.
 
 
Väl hemma så va hela kroppen totalt drenerad och matt och jag kände saknaden redan efter alla underbara människor, i med en activizer o sen va det bara ut på en promenad med några från det gröna i pålsjö en timme i skogen gjorde susen men sen va jag helt kaputt och jaa lite ont oxå :D
 
 
 
Bildbomb från gårdagens avslutning!!!!!
 
 
 
Åhh så klart skulle ville jag och Patricia ge en liten fin present till Alexandra för att hon har ställt upp att hämta oss under dessa månader tyckte vi hon va såå värd fina underbara människa <3 
 
Kommer sakna er alla fruktansvärt mycket och jag tror på er ALLA att ni kommer klara detta på egen hand och göra erat bästa att bli bra igen....
 
Puss och kram på er och GLAD PÅSK!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2016-03-25 @ 11:22:38

Saknar jag med! Massor! Kändes konstigt att göra övningarna i morse! Första dagen på egen hand...

Svar: Håller med dig känns jätte konstigt!!!
Jillzan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0