Lite tankar :D

 
 
 
 
 
 
 
Denna låt är såå jävla underbar och hela texten är fruktansvärt djup och fin går alltid varm i mina snäckor det vill jag lova :D
 
Idag va det sista passet på Aleris för denna vecka och nästa vecka är det SISTA veckan vilket jag har haft lite små panik av faktiskt lämna både gruppen och våra grymt härliga sjukgymnaster som vart våra stötte pelare i 2 månader kommer kännas väldigt ensamt i början men jag har bestämt mig för att JAG SKA KLARA DETTA PÅ EGEN HAND!!!!!
 
Redskapen har jag hemma så blir mkt hem träning och EN dag på gymet där jag kommer köra lite i maskinerna plus köra basövningarna!!
 
Största utmaningen för mig kommer bli att inte nosa för mkt på alla fria vikterna och allt annat jag brukade träna nu i början får verkligen ha koppel på mig o köra tunnel seende och ta en sak i sänder och inte öka på för fort... stor press att inte köra skiten ur en....
Inte tänka KÖTTA KÖTTA big no no :D
 
 
It´s tajm för lite strechning och lägga sig på rullen en sväng!
 
Take care everyone <3 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0