Monday :P

 
 
 
 
Då vad det åter måndag igen dagarna flyger förbi i helgen blev det målning o tapetsering
och såklart blev det mello final, med lite smått o gott :D
Dock va det ju INTE rätt låt som vann enligt mig....
 
 
Imorn är det dax för lite aleris mys äntligen man får likxom lite abstinens när det går så många dagar emellan så det ska bli så gött o få åka dit....
Imorn tar jag med min boll och se om dom kan pumpa upp den måtte det va rätt storlek på den :D
 
Idag är det även ynka 4 dagar kvar innan man får svar på om man går vidare elr blir stop här!!!
Grymt nervös är jag iaf!!!
 
Påsk nästa vecka känns ju gött för det menas att sommartid är på intågande vilket är underbart, kanske om jag har tur så får man ett lite ägg vem vet höhö annars får man väl ge sig ett själv istället....
 
 
Några episoder av Homeland får avsluta denna dag =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0