Det va på tiden :D

 
 
Okey idag blev det gymet 30 min cardio o ett LIGHT WAY BABY ben pass så att säga
MEN efter första setet på andra övningen då börjar benen vika sig o jag tror nog nån elr fler trodde jag skadat mig för så såg det ut när jag skulle gå :D 
Känns att det va ett tag sen svag, och mjölsyran den jävelen kom fort herregud!!
 
Men jag kämpa mig genom passet o strechingen sen blev det en knacklig promenix för att hämta mitt paket som kommit från MMsports muchoooo glad!!!
 
Ska bli rätt roligt och se hur mina stackars skankor mår imorn men tur man ska ha utb nästan hela dagen höhö!!
 
Får kanske se över lite hur mina pass ska se ut nu framöver behöver ha lite struktur på mina träningar så det inte bara blir pannkaka av hela det vill vi icke ska hända om jag ska ha nån liiden chans för beach 2017
återstår dock att se, den som väntar på nått gott..... jaa ni kan ju räkna ut resten :D
 
 
Får väl masa mig iväg till köket för att laga till några lådor sen ska nog denna tös slänga sig i soffan 
och göra ABSOLUT INGENTING!!!!
 
 
 
Mina skor jag va och köpte igår ett par redan igång :P
 
 
Godsakerna jag va och hämtade idag från MMsports, känns som jag är redo
att göra det jag ska göra :D
 
 
MIN efterlängtade KISTA!!!
Dock är jag i valet o kvalen om vad jag ska göra antingen polera upp den och behålla den som den är elr
måla den vit lite chabby shick stuk
 
Vad tycker ni??
 
 
 
Må gott och ta hand om er och varann <3 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0