Lediga dag :D

 
 
 
Verkligen fin dag att vara ledig på men som alltid allt för 
mycket att hinna med :D
 
Blitt en sväng för att hämta mitt efterlängtade paket sedan bara det av till maxi för att handla hem lite käk och annat smått och gått, har väl aldrig haft så tomt i frysen som nu men är den återfylld och allt är som det ska!!!
 
 
När det är såhär fint väder kan man ju inte bara sitta på röven och inget göra så blev en härlig go promenad nere vid havet och pålsjö trots blåsten va det så skönt man rensar verkligen allt i huvudet och kroppen blir som ny av den friska luften o härliga solen som sken rakt i ansiktet!!!
Kroppen har verkliogen skrikit efter D- vitamin och idag fick den en rejäll dos!!!
 
 
Så dagens motion blev en sk själavård imorgon är det rätt in på gymet innan jobbet börjar och då ska mina nya träningsbyxor på, eftersom jag är så dålig på att vänta så åkte dom på redan idag till promenaden satt som en smäck och jag bara älskar dom blir absolut fler köp därifrån :D
 
 
 
 
Verkligen fint nu vid stranden när man börjar se palmerna och solen på väg ner
helt galet underbart <3 
 
 
 
 
Pålsjö skog och alla fina vitsippor som har kommit det är fullt av dom
såå vackert precis som en fin vårkväll ska vara :D
 
 
 
 
Nya tillskotten som jag beställde från Bia-Brazi defintivt blir det fler köp från henne helt
underbara kläder sitter som ett smäck knappt man känner att dom är på!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0