Sakta går det neråt <3

 
 
 
 
Soligt men det blåser halv storm ute min undran just nu är när ska våren titta fram på riktigt??
 
snart går vi in i maj månad känns helt sjukt va fort tiden går!!!
 
Igår ställde jag mig på vågen och på en vecka har jag droppat 1,2 kg och jag kan inte va mer glad så sakta men säkert går det neråt :D vilket känns kanon och man blir bara mer peppad att köra vidare....
Ska bli så roligt att se vad jag landar på när v 23 är här förhoppningsvis en bra siffra och en tajtare tös :P
 
Idag uteblir tyvärr min träning hinner tyvärr inte idag, men I´ll be back imorgon :D
Kör fortfarande ganska lätt nu såhär i början har lagt band på mig så jag inte ska gå bananas direkt liiite svårt men änsålänge fungerar det!!! *klapp på axeln*
 
 
 
 
Himla bra ledord om jag får säga det själv men som kan vara rätt svåra att efterleva men man måste försöka och framförallt GE DET TID!!!! 
 
Rom byggdes inte på en dag detsamma gäller uppbyggnad av din egna kropp det tar tid har bara tålamod.....
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0