Våren är snart på G

 
 
 
 
Jaha då va det kanske dax att ta tag i skrivandet igen va riiiktigt längesen jag skrev här, vart ur kass verkligen så SKÄMS på mig really :D
 
Idag känns det iafall att det är vår i luften vakna upp med solen i ansiktet efter ett härligt nattpass vilket känns helt underbart!!!
 
 
Så vad har egentligen hänt sedan jag va här sist kan säga det är en del faktiskt massa bra saker som har gjort min vardag såå mycket bättre än den har varit på många år om jag ska vara ärlig...
 
Jag har flyttat till större finare lägenhet som jag har gjort lite jobb med så som att lägga nya golv i hall, sovrum o kök även målat om heeela lägenheten vit o fin.... Även en massa annat nytt inköpt känns helt underbart att kunna göra det man inte kunnat innan :D
 
Även hunnit med lite renoverings projekt av olika saker o mer är på G då jag idag va iväg och köpte mig en gammal kista (säkert över 30 år gammal) som jag ska fixa till :D Just love IT!!!
 
I samma veva som jag flyttade sa jag upp mig från mitt jobb för att börja på mitt nya där jag trivs såå jefla bra och inom kort så har ett år gått bara sådär helt crazy, men så är det väl när man mår bra o trivs med sin tillvarao tiden bara flyger iväg!!!!
 
Man kan säga att livet flyter på som på moln och allt kan bara bli bättre o bättre...
 
Träningen har vart på hyllan en tid men det ska jag nu ta tag i  och även kosten ska det bli ändring på, känner att där har jag kommit bort för långt i från så nu jäklar ska även det bli andra potatisar :D
 
Lite motivation av nya tränings kläder är på ingång förhoppningsvis denna vecka så nu ska det väl bara hitta nya träningsskor så är jag redo att nöta lite asfalt o solstrålarna ska få fasta i ansiktet!!
 
Ska göra så gott jag kan för att hamna i bra form nu till sommaren så jag slipper vassen detta året oxå haha trivdes inte jätte bra där förra året :P Men man kommer ingenstans om man inte gör det själv och sätter in nya rutiner!!!
 
 
 
 
Med dessa ord i bakhuvudet kommer jag ta mig dit jag vill gäller bara att INTE ge upp utan bara KÄMPA sig fram och ta sig genom fram till målet!!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0