En riktig goe dag <3

 
 
 
Jahaopp då har valborg passerat och VÅREN är officiellt här och det kan man verkligen känna i luften och att man får vakna upp varje dag med en stor sol gör ju bara saken sååå mycket bättre, detta har man ju längtat efter så länge!!
 
Kroppen har bara längtat efter en D vitamin BOOST och den hjälper man känner att dagarna fylls med mer skratt och leende och man känner mycket kärlek men så är det ju när det vankas sol, vår och sommar då blommar allt <3 
 
Idag blev det ett riktigt bra axel pass på gymmet härlig kontakt och allt gick smort mycket bättre än det förra passet jag hade känns att kroppen börjar ställa om sig nu och den får bättre och bättre kontakt med muskelgruppen vilket gör mig kanon glad och mer motiverad att köra vidare!
 
Lite cardio blev det oxå och avslutade med lite rumpa och streching :D
 
Fast nöjd blev jag faktiskt inte där utan efter blev det hem äta sen bara det ut på en promenad i sköna solen helt underbart med ett pitt stop hos Mats k.o store där det blev några gosaker inhandlat...
 
Lite nytt PWO, bcaa och ett linne samt lite annat smått o gott!!!!
 
 
Nu känner man sig iallafall lite duktigt och tatt hand om dagen till ära som har vart helt super i mina ögon snart dax o bege sig mot jobb för ett nattapass, men imorn är jag tillbaka på gymmet igen för nya tag bland vikterna :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar alla en riktig härlig kväll och passa på att njut av den underbara solen 
 
Puss och kram <3 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0