Härliga söndag <3

 
 
 
Då har denna helgen gått av stapeln sjukt va helgerna går fort jag hinner ju inte med haha men har även hunnit med lite roligt trots jag gick av lördag morgon...
 
Lördags kvällen blev det några serier bowling rätt roligt men det gick väl inte jätte bra för mig men va gör det huvudsaken är att man har kul och det hade vi :D
 
 
idag söndag har det vart soligt men rätt så kyliga vindar men man kan ju bara njuta ändå blev en dag fylld av inköp av nya balkong möbler och nytt trall golv till balkongen så nu har även den blivit vårfin blev super nöjd verkligen :D
 
Fattas bara en ny balkonglåda och lite fina blommor och nya sido skydd ska inhandlas sen är jag redo för balkong mys och njuta av dom fina heta sommarkvällarna med en glas rosé eller vitt vin <3 
 
 
 
 
 
En viss skillnad på balkongen blev det allt :D
 
 
Nu får det bli lite matlagning och dusch innan det är dax att inta sängen :P
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0