Fredags feeling :D

 
 
 
Jahaaaa då va det fredag åter igen vart tar veckorna vägen det har jag ingen aning om!
Snart är januari slut och våren den börjar närmar sig med små steg iaf:D
 
Dryga 1 1/2 månad kvar sen är det värme som gäller ska bli så jefla gött och få komma iväg och ladda om batterierna och bara njuta till 100%
 
 
Blev ett litet besök hos Mats på K.O. store där jag BARA skulle in och köpa magnesium och ta en kaffe blev dock inte riktigt så för hann inte mer än att komma in i butiken så säger Mats DU ska prova kläder!!! jahaa minsann tänkte jag och när han visade mig setet från better boddies så va det bara in o prova och där o då blev  jag helt såld :P 
Satt som en smäck och färgen IS TO DIE FOR!!!!
 
 
 
Jag bara älskar denna blåa färg och riktigt bra pris så hur kan man motstå jaa jag vet inte...
Matrialet är helt underbart knappt man känner att man har dom på sig, så dessa fick göra sin entre direkt på gymet samma dag!!!
 
1 timmes yoga och ett axel/mage pass direkt efter stod på agendan igår, idag ska ryggen få bekänna lite färg innan det är dax att bege sig mot jobb :D
 
 
Jag hoppas alla kommer ha en fin och mysig helg och se till och ta hand om er <3 <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0