Härliga Lördag <3

 
 
 
Att vakna upp denna lördag och se att jag kom med på morgon yogan va en skön känsla, efter gårdagens rejälla aggressioner jag hade så kunde inte jag få en bättre start på dagen!!! 
 
Nu har jag fått ny energi och ett lugn i kroppen släppt gårdagen och är glad igen :D
 
 
 
 
Mellanmål i magen och en laddning tvätt igång så kickar vi igång denna lördag, kommer bli en lugn o fin dag med inga sk måsten utan bara lite mer go with the flow feeling :D
 
Fick en liten chock när en gamal vän skickade ett foto på mig taget på kärnan  va knappt man kände igen sig själv där va man verkligen ung o fin haha
 
 
 
Önskar alla en fin o mysig helg <3 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0