In med det nya ut med det gamla <3

 
 
 
I måndags kom äntligen min soffa som jag har väntat på i ex antal veckor :D
 
Hela lägenheten luktar just nu NYTT, kommer nog ta ett tag att vänja sig då denna soffa är rätt mycket större än den jag hade innan men jag är såå nöjd och den gör sig så bra i mitt vardagsrum tillsammans med mina nya kuddar och den nya filten jag köpte direkt fter jag beställde soffan!
 
 
 Soffan är beställd på Mio och mina kuddar och filten är faktiskt köpta på Rusta :D 
 
Ikväll är det äntligen dax att få prova på Yin Yoga aldrig gjort det, lär kännas gött sen i kroppen denna vecka har jag lagt prio på yoga klasser o inte jätte mycket på själva styketräningen, men jag försöker att lysna på kroppen och eftersom jag är något stel så kommer kroppen att tacka mig senare :D Nästa vecka kommer jag köra lite av båda och! 
 
 
Har sedan en tid tillbaka fått prova lite olika produkter av Nu skin och jag kan bara säga att jag är så nöjd med dessa har provat både hudvård och hårvårds produkter här är några av dom alla utsökta produkterna jag provat!
 
 
Schampoo, condtioner och duschtvål även på bild är en body scrub, dessa produkter är riktigt dryga och scruben gör huden otroligt len och fin och en fin lyster efteråt!
 
 
Tankrämen :D bright and shiny smile!
 
Dax att byta om och dra vidare mot gymet innan det är dax att åka vidare mot jobb!
 
 
 
 
 
 
 

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0