The first step is allways the hardest!!!!

 
 
 
Sådär nu har man landat i soffan och tänkte dra några avsnitt av bron innan det är dax för bingen och min skönhetssömn :P
 
Känner mig till freds och så här härlig känsla i kroppen infanns sig nu efter en skön dusch, gårdagen har väl satt sina spår antar jag, då jag råkade göra 3 pass på gymet vilket INTE va meningen alls men så blev det iaf två yoga pass och ett styrkepass. Styrkepasset blev ett riktigt bra pass för både rygg, mage och rumpa haha....
 
Kommer någ bli mer styrka efter ett fint yoga pass framöver kroppen min svarade exakt så som jag vill den ska svara!
 
Åter ikväll blev det yoga och efteråt ett fint armpass och såklart rumpa....
Eftersom mina arbetsbyxor nu sitter som en hösäck så blev kommentaren från en kollega du får helt enkelt börja bygga RÖV för beställa nya byxor blir det då ICKE :D haha så jag har väl inget val mer än att bygga RÖV!!!!
 
Skämt o sido jag känner att min träning den bara blir bättre o bättre för varje pass o styrka den smyger sig på likaså att kroppen formar till sig och börjar byggas upp igen, och bara det att se muskelaturen på armar ben rygg och axlarna gör att man bara blir mer puschad att fortsätta, ingen annan mer än mig är glad  över dom små framgångarna som görs. 
 
Är många som har frågat mig nu när jag smått har kommit igång om och när jag ska tävla igen, svaret på det är helt enkelt JAG VET INTE allt hänger på hur min kropp mår och hur den framöver kommer att svara på min träning. Träningen från då och nu är lite annorlunda jag har helt enkelt fått börja om, tänka om helt och faktiskt börjat lyssna på vad min kropp ger mig för signaler :D 
 
Men visst jag ska inte sticka under stolen med att jag inte saknar den tiden för det gör jag varje dag och varje dag blir jag påmind om den form jag hade och hur allt kunnat ha sett ut om ryggen hade vart ok, men just nu så focuserar jag enbart på nutid. Jag vet att jag kan och jag kommer att fortsätta kämpa!!!
 
 
 
Ibland kan det va svårt men har man som jag bestämt mig då kan man göra precis vad man vill <3 
 
 
En bild efter arm passet idag, en liten arm börjar födas fram men fortfarande en bit kvar :D
 
Imorn är det dax att skulptera på axlarna, önskar alla en fortsatt fin och mysig kväll
 
<3 <3 <3 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0