Välkommen 2018 :D

 
 
 
Då välkomnar vi 2018 med helt nya oskrivna blad känns helt fantastiskt!!
 
Även om 2017 har vart ett bra år så har det funnits vissa dalar men så är det väl alltid men jag ska absolut inte klaga på året som har gått. 
 
 
Jag har under 2017 tagit tag i vissa saker så som att ta hand om mig själv och se till att jag mår bra, har gjort en resa bara för mig och min kropp, gjort hälsoprogrammet åter igen eftersom jag kände att jag va helt på fel vägar med maten och att min träning har vart på vilovägar ett tag. Genom att ta tag i detta har det resulterat i att jag mår så jäkla bra nu, min kropp har kommit i balans och maten och min träning är åter en del av mitt liv. 
Även gett mig tid åt att ge kroppen massage varannan vecka har verkligen vart värt alla pengar o all smärta för det har lätt till att kroppen samarbetar bättre och känns så mkt bättre i både leder rygg helt fantastisk känsla. Det är nått jag absolut skall fortsätta med!
 
Jag har saknat min träning fruktansvärt mycket och jag kan inte vara mer glad att jag äntligen funnit inspiration att köra igång, kankse inte som innan men jag är på go väg, blivit många PW på mornarna  på gymet kör jag på både med styrka, funktionell träning och strechning. 
 
Igår gjorde jag mitt livs första Yoga pass vilket jag aldrig haft en tanke på att just jag skulle utföra, då jag kanske haft en inställning av att vad skulle det ge mig, MEN jag får ge mig där för yoga va helt underbart för både sinnet och kroppen så det kommer bli många fler såna pass för min del då jag är lika stel som ett kassaskåp :D
 
Jag har inga nyårs löften MEN jag har istället satt upp en del mål för 2018 som jag ska se till att genomföra!!
Har redan kommit en bit på vägen och just nu leker livet och jag hänger bara på for the ride lixsom.
Att ha nått att se fram emot och sträva efter är nått jag tycker är viktigt att man har då känns inte vardagen lika grå utan mer färgglad så att säga.
 
Dryga 3 månader kvar sen drar jag iväg till solen för avkoppling, sol, bad, god mat och dryck och träning såklart iallafall lättare sådan. Lite nya bikinis är beställda hoppas innerligt att dom ska passa och att jag shapat till mig ännu mer tils dess!!!
 
 
 
 
Från nyåret då jag hade 2 av mina vänner och min granne över för middag en mkt fin och trevlig kväll fick vi med mat dryck, lite spel och såklart chmapange på tolvslaget <3 
 
 
Avslutar med några ord att ha i bakhuvudet så går allt så mkt lättare <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0