Ny månad Nya tag <3

 
 
 
Ny månad och nya tag äntligen har mars anlänt och nu EXAKT på dagen är det nu bara 2 veckor kvar innan det är dax att sätta sig på flyget och åka till värmen :D Jag har sett fram emot detta läänge och känner att jag är dret trött på detta kalla vädret!!
 
 
 
Det kommer va underbart att få komma iväg från vardgagen och bara få njuta av god mat, dryck, sol och bad och en massa annat och samtidigt ladda upp batterierna och komma hem med nya friska tag!!
<3 
 
Lite nytt har jag såklart köpt in inför resan bikini, baddräkt (om jag vågar ha den på ) lite toppar osv så jag är nu redo att åka :D
 
Annars då jaa vad ska man säga jag har jobbat en hel del men även tränat på både pass och styrketräning, just nu är jag inne i ett såå skönt flow med träningen så man längtar till varje pass...
Jag provade på ett nytt pass för mig för en vecka sen BOOTYLICIOUS ett 30 min pass som fokuserar mkt på Rumpa,Lår och Mage, det va det jävligaste jag gjort på länge, ett s.k nära döden pass :D idag en vecka efter har jag inte ont i benen, och ikväll är det dax IGEN att köra soo here we go kommer även att köra core passet direkt efter så jag lär någ va rätt dööd när jag kommer hem!!
 
 
 
 
 
Har man tillgång till ett gym på jobb jaa då är det ju klart man ska ta vara på det, har blitt ett par pass här innan jobb och trivs bra här med lite old hard core prylar :P 
 
Så jag pendlar mellan Sats och jobbets gym kanon combo får jag säga!!!!
 
Finns även på IG jillzan76
 
 
Önskar alla en kanon fin dag <3 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jillzan.blogg.se

Här får ni följa mej en riktigt tränings freak genom min träning livet och mina framtida satsningar inom Bodyfitness.

RSS 2.0